Subject: Uus-Tooma (71801:003:1077) planeeritav kanalisatsioonilahendus biopuhastiga
From: "Maarja Antson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 14:57:41 +0300

Tere

Oleme projekteerimas Uus-Tooma, Jälgimäe küla, Saku vald, Harju maakond 
(71801:003:1077) kinnistule kanalisatsioonilahendust biopuhastiga ning soov 
on heitvesi suunata Juuliku peakraavi. Biopuhastist suublani planeeritav 
kanalisatsioonitrass jääks sellise lahenduse korral osaliselt 
Juuliku-Tabasalu tee, Jälgimäe küla, Saku vald, Harju maakond 
(71801:003:1078) kinnistule ehk transpordimaale.

Kas Transpordiamet kooskõlastab asendiplaanile märgitud lahenduse 
(asendiplaan lisatud manusega)?

Lugupidamisega

Maarja Antson
dokumendihalduse spetsialist
Puurkaevumeistrid OÜ
+372 515 9269
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yhd3AB35Wq3XPn6HvpNh-qbsXqEDW26niF-i0Hdkp4CBTuhkpHLVEtKZfiFlN8lfcURN3DJ7nkwGCq>

* Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne ning selle 
edastamine asjasse mittepuutuvatele osapooltele ei ole lubatud.